امیری، حسن (1396). طراحی الگوی پیشبینی فناوریهای مؤثر دفاعی بهمنظور اجرای برنامههای راهبردی. فصلنامه مدیریت نظامی، 17(1)، 29-35.
تهامیپور، مرتضی (1385). بهرهوری و فناوری اطلاعاتی و ارتباطی، مجموعه مقالات نهمین سمینار از سلسله سمینارهای منطقهای سومین کنگره بینالمللی و دهمین کنگره سراسری همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شهر ری، 49-30.
جوکار، علی و پرتوی، محمدتقی. (1391). بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر تصمیمگیری فرماندهان آجا. فصلنامه علوم و فنون نظامی، 8 (21)، 61-49
دهقان، نبی الله و علوی فر، حسن. (1393). شناسایی موانع موجود در استفاده مؤثر از فناوری اطلاعات در گردانهای بوئینگ و ارائه راهکارهای مناسب. فصلنامه علوم و فنون نظامی، 10 (30)، 38-21
رحمانپور، محمد؛ لیاقتدار، محمدجواد و افشار، ابراهیم (1393). چالشهای فرهنگی-اجتماعی و نیروی انسانی آموزش عالی ایران در بعد توسعه فناوری اطلاعات همراه با بررسی تطبیقی توسعه این فناوری در نظامهای آموزش عالی جهان. فصلنامه مطالعات فرهنگی، 15(59)،66-37
رحمانپور، محمد؛ لیاقتدار، محمدجواد و افشار، ابراهیم (1389). بررسی تطبیقی توسعه فناوری اطلاعات در نظامهای آموزش عالی جهان: با تأکید بر ایران. فصلنامه پژوهشنامه تربیتی، 18، 17-54.
رهنورد، فرج اله و فیروزبخت، مهرداد. (1396). مدل ساختاری مدیریت منابع انسانی الکترونیک در دستگاههای عمومی. فصلنامه مطالعات منابع انسانی، 6 (26)، 22-1
زارعیزوارکی، اسماعیل. قاسمتبار، عبداالله و مومنیراد، اکبر (1392). مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرایند تدریس و یادگیری. تهران: نشر آوای نور.
سالار زهی، حبیب. روشندل اربطانی، طاهر و بابا غیبی ازغندی، علیرضا. (1392). شناسایی و اولویتبندی جهتگیریهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در افق 1404 با رویکرد آیندهنگاری. پژوهشنامه تعلم و امنیت انتظامی، 5 (2)، 34-1
سنجری، احمدرضا و غفاری، حجت. (1390). ارائه برنامه راهبردی فناوری اطلاعات معاونت آموزش نهاجا. فصلنامه مدیریت نظامی، 11 (42)، 102-71
سلکی، سعید و صالحی، لیلی. (1392). الگوی بهکارگیری فناوری اطلاعات جهت استقرار مدیریت دانش در آجا. فصلنامه علوم و فنون نظامی، 9 (24)، 124-108
فرمانده معظم کل قوا (1383). مجموعه بیانات فرمانده معظم کل قوا. نرمافزار حدیث ولایت.
قهرودی، محمد رضا. فشارکی، مهدی و نظامی پور، قدیر. (1392). تدوین چشم انداز و الگوی بلوغ توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان در افق 1404 با رویکرد آینده نگاری. فصلنامه بهبود و مدیریت، 7 (1)، 161-137
کرمی، مرتضی. ایران نژاد، منصوره و جعفری کرفستانی، زهرا. (1392). وضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی. فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی درآموزش عالی، 68، 48-23
محجوب عشرتآبادی، حسن؛ میرکمالی، محمد؛ اسماعیلی مناپ، شریفه؛ مهری، داریوش (1392). بررسی موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاههای جامع دولتی و ارائه راهکارهای مناسب: پیمایشی پیرامون دانشگاه تهران. مدیریت فناوری اطلاعات، 5 (4)، 139 -160
مرادیان، محسن، شعبانی فرد، علیرضا و کلانتری، فتحالله. (1394). تأثیر بهکارگیری فناوری اطلاعات بر توسعه توانمندی منابع انسانی دانشگاههای افسری آجا. فصلنامه علوم و فنون نظامی، 10(30)، 20-5
منتظر، غلامعلی. (1381). توسعه مبتنی بر فناوری اطلاعات محور آیندهنگری در نظام آموزشی کشور. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 3 (25)، 166-97.
Anderson, Jonathan, & Weert, Tom van. (2002). Infromation and Communication Technology in Education-A Curriculum for Schools and Programme of Teacher Development E. Khvilon (Ed)
Ahrens, Nathaniel; (2013) "China's Industrial PolicyMaking Process", A Report of the Center for Strategic and International Studies hills Program on governance. Retrieved 10 October, 2016, from https: https://csis-prod.s3.amazonaws.com
Bagchi, Kallol, Hart, Paul, & Peterson, Mark F. (2004). National culture and information technology product adoption. Journal of Global Information Technology Management, 7(4), 29-46.
Bench, Suzanne, & Day, Tina. (2010). The user experience of critical care discharge: a meta-synthesis of qualitative research. International journal of nursing studies, 47(4), 487-499
Baumgartner, Frank R, & Jones, Bryan D. (2010). Agendas and instability in American politics. chicago: University of Chicago Press
Brikland, T. A. (2015). An introduction to the policy process: Theories, concepts, and models of public policy making (third edition). United State: M.E.Sharpe.
Bhattacharya, Indrajit, & Sharma, Kunal. (2007). India in the knowledge economy–an electronic paradigm. International Journal of Educational Management, 21(6), 543-568.
Cross, Michael, & Adam, Fatima. (2007). ICT policies and strategies in higher education in South Africa: National and institutional pathways. Higher Education Policy, 20(1),73-95
Duţă, Nicoleta, & Martínez-Rivera, Oscar. (2015). between theory and practice: the importance of ICT in higher education as a tool for collaborative learning. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 180. 1446-1473.
Dunn, W.N. (2011). Public Policy Analysis: An Introduction (4th Edition). United State: Prentice Hall.
Dye, Thomas. (2012). Understanding Public Policy. Pearson Publication, (fourteenth Edition)
Denhart, Robert; Denhart, Janet; Blanc, Tara. (2013). Public Administration: An Action Orientation, wadsworth Publication.
Feiock, Richard C. (2013). The institutional collective action framework. Policy Studies Journal, 41(3), 397-425.
Frederickson, H.G, & Smith, Kb. (2003). The Public Administration Theory Primer. Cambridge, MA: Westview Press.
Fahrenkrog, G. Polt, W. Rago, J. Tubke, A. Zinocker, /k. Arvanitis, S. et al. (2002).RTD Evauation Toolb ox- assessing the Socio- Economic Impact of RTD-Policies. (G. Fahrenkrog, W. Polt, J. Rago, A. Tubke, & K. Zinocker, Eds.) Seville, Spain: European Commission
Ferris, Tom; (2015).Reflections on the Public Policy Process in Ireland, Journal of Administration. Volume 62, No. 4
Green, Melanie C, & Brock, Timothy C. (2000). The role of transportation in the persuasiveness of public narratives. Journal of personality and social psychology, 79(5),
Haddad, Wadi D, & Demsky, Terri. (1995). Education Policy-Planning Process: An Applied Framework. Fundamentals of Educational Planning 51: ERIC.
Ghavifekr, Simin; Hussin, Sufean; Faizal A.Ghani, Muhammad; (2011)"The process of Malaysian smart school policy cycle: A Qualitative Analysis". Journal of Research and Reflections in Education,Vol.5, No.2, 83-104.
Hawkins, B. L. (Ed). (1989). Organizing and managing information resources on campus. McKinney, TX: published by Academic Computing Publications.
Hamiti, Mentor, Reka, Blerim, & Baloghová, Andrea. (2014). Ethical Use of Information Technology in High Education. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 116, 11-15
Indiana University. (2016b). Policy Development. Approval process. Retrieved 1 july, 2016, from
http://policies.iu.edu
ITU. (2017). Measuring the Information Society Report 2017 (Vol. 1). Geneva Switzerland: International Telecommunication Union.
Khizhnaya, A. V. Kutepov, M. M. Gladkova, M. N. Gladkov, A. V. & Dvornikova, E. I. (2016). Information Technologies in the System of Military Engineer Training of
Cadets. International Journal of Environmental and Science Education, 11(13), 6238.
Kraft, Michael; R.Furlong, Scott, (2014). Public Policy: Politics, Analysis, and Alternative. Washington: CQ Press, a Division of SAGE Publications, lnc. (fifth Edition)
Lin, Lihchyi Wen, Yue-mi Tsai, (2010). Applying decision-making tools to national e-waste recycling policy: An example of Analytic Hierarchy Process. Journal of Waste Management. May; 30(5), 863-869.
Majumdar, Shyamal. (2009). Modelling ICT Development in Education. Bonn, Germany: UNESCO-UNEVOC
Martin, J. (2016). Perceptions of Digital Technology in Military Education (Doctoral dissertation). Retrieved June 20, 2019 from: etd.auburn.edu/bitstream
Pirani, J. A. & Salaway, G. (2004). Information technology alignment in higher education. Educause, 45(5), 1-10.
Penrod, J. I. Dolence, M. G. & Douglas, J. V. (1990). The chief information officer in higher education CAUSE Professional Paper Series. Boulder, CO: CAUSE.
Sandelowski, Margarete, & Barroso, Julie. (2007). Handbook for synthesizing qualitative research: Springer Publishing Company.
Shanahan, Elizabeth A, Jones, Michael D, & McBeth, Mark K. (2011). Policy narratives and policy processes. Policy Studies Journal, 39(3), 561-535
Stone, Deborah A. (2002). Policy paradox: The art of political decision making. New York: Norton.
Sabatier, P. (1996). The suitability of several models for comparative analysis of the policy process. In L. M. Imbeau & R. D. McKinley (Eds.), Comparing government activity (pp. 101-117). New York: St. Martin’s Press.
Sabatier, Paul, & Weible, Christopher. (2014). Theories of the policy process. United State: Westview Press.
Sarkar, Sukanta. (2012). The role of information and communication technology (ICT) in higher education for the 21st century. Science, 1(1), 31-41.
Santos, L. A. Loureior, N. A. R. S. do Vale Lima, J. M. M. de Sousa Silveria, J. A. da Silva Grilo, R. J. (2019). Millitary Higher Education Teaching and Learning Methodologies. Security and Defense Quarterly, 24(2), 123-154
University of Florida. (2014). Information Technology: It Policy Council. Retrieved 10 July, 2016, from http://www.it.ufl.edu/governance/policy-council
University of Florida. (2011). Information Technology Policy Development and Approval Process. Office of Information Security and Compliance.
University of Wisconsin - Madison. (2014).
IT Policy Process: IT Policy Principles and Procedures. Retrieved 22 july 2016, from
https://wiki.doit.wisc.edu
United Nations. (2014). A Framework For Information And Communications Technology Policy Reviews Helping Countries Leverage ICT For Development,United Nation.
Unesco. (2002). Open and Distance Learning: Trends, Policy and Strategy Considerations: UNESCO Division of Higher Education.
Vaught, R. (1989). Organizing and supporting administrative computing. In Hawkins, B. L. Organizing and Managing Information Resources on Campus (141-163), Princeton, NY: EDUCOM, 1989.
Zimmer, Lela. (2006). Qualitative meta synthesis: a question of dialoguing with texts. Journal of advanced nursing, 53(3), 311-318.
Zastrocky, M. R. & Schlier, F. (2000). The higher education CIO in the 21st century. Educause Quarterly, 23(1),8-14.