نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آماد و پشتیبانی عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانه‌های آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
  • آینده‌نگاری باز همکارانه مدل‌سازی تأثیر آینده‌نگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]

ا

  • ارزش‌های محوری طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
  • ارزش ویژه برند مدل‌سازی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-206]
  • ارزیابی عملکرد طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری ‏اسلامی ایران ‏ [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
  • اکوسیستم نوآوری مدل‌سازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
  • الگو الگوی ماهیت‌شناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
  • الگوی اجرایی موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش و تدوین الگوی اجرایی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 163-182]
  • الگوی تعاملی الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • الگوی شایستگی الگوی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینان در کسب‌وکارهای بین‌المللی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 207-226]
  • انعطاف‌پذیری استراتژیک مدل‌سازی تأثیر آینده‌نگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
  • انگیزش کارکنان بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]
  • ایده کارآفرینانه ارائه مدل ابعاد و مؤلفه‌های تجاری‌سازی ایده‌های کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]

ب

  • بازار نوشیدنی شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
  • بازاریابی کارآفرینانه واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
  • بازاریابی نوین واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
  • بازیگران حاکمیتی ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]

پ

  • پدافند غیرعامل شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
  • پذیرندگی برند طراحی الگوی پذیرندگی برند دانشگاه‌ کارآفرین(نسل سوم) در ‏دانشگاه‌های نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
  • پنجره فرصت تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
  • پیشایندها فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • پیشرانه‌های مدل کسب‌وکار نوآورانه شناسایی پیشرانه‌های مدل کسب‌وکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام‌مند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]

ت

  • تجاری سازی ارائه مدل ابعاد و مؤلفه‌های تجاری‌سازی ایده‌های کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • تجربه مشتری طراحی مدل توسعه نوآوری بر اساس مدیریت تجربه مشتری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 169-188]
  • تحلیل ساختاری-کارکردی نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
  • تحلیل مضمون الگوی ماهیت‌شناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
  • توانمندسازی طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی بر اساس حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • توسعه محصولات پیچیده مدل‌سازی چالش‌های نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
  • توسعه نوآوری طراحی مدل توسعه نوآوری بر اساس مدیریت تجربه مشتری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 169-188]

چ

  • چابکی عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانه‌های آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
  • چابکی سازمانی تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]

ح

  • حکمرانی مطلوب طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی بر اساس حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]

د

  • دانش موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش و تدوین الگوی اجرایی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 163-182]
  • دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری ‏اسلامی ایران ‏ [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
  • دکترین شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
  • دلفی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
  • دوسوتوانی سازمانی فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • دیمتل تجدید نظر شده فازی ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز ‏ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • دیمتل فازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
  • دیمتل-مدلیابی ساختاری تفسیری الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]

ر

  • رهبری کارآفرینانه تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیل‌گری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]
  • رویکرد ترکیبی طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
  • ریسک پذیری الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]

ز

  • زنجیره تأمین عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانه‌های آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]

س

  • سازمان دفاعی؛ عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانه‌های آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
  • سازمان‌های پیشرو واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
  • سازمان‌های دانش بنیان ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
  • سرمایه انسانی الگوی ماهیت‌شناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
  • سرمایه فکری ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
  • سطوح کنش حاکمیت ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]

ش

  • شایستگی الگوی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینان در کسب‌وکارهای بین‌المللی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 207-226]
  • شرکت سهامی آب منطقه ای کرمان بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]
  • شهر مقدس مشهد شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]

ص

  • صنعت بانکداری الگوی ماهیت‌شناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
  • صنعت بیمه مدل‌سازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
  • صنعت تولید مدل‌سازی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-206]

ع

  • عملکرد ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
  • عملکرد پژوهشی طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری ‏اسلامی ایران ‏ [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
  • عملکرد نوآوری تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیل‌گری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]

ف

  • فرا تحلیل فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
  • فراترکیب ارائه مدل ابعاد و مؤلفه‌های تجاری‌سازی ایده‌های کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • فراترکیب تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
  • فراترکیب واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
  • فراترکیب طراحی مدل توسعه نوآوری بر اساس مدیریت تجربه مشتری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 169-188]
  • فرهنگ الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]
  • فناوری پیشرفته ارائه مدل ابعاد و مؤلفه‌های تجاری‌سازی ایده‌های کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • فناوری نانو نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]

ک

  • کارآفرینی تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
  • کارکردهای نظام نوآوری نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
  • کسب‌وکار بین‌الملل الگوی مفهومی شایستگی‌های کارآفرینان در کسب‌وکارهای بین‌المللی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 207-226]
  • کلیدواژه‌ها: "قابلیت‌های مدیریت دانش" ارتقای عملکرد شرکت‌ از طریق قابلیت‌های مدیریت دانش، انعطاف‌پذیری استراتژیک و چابکی استراتژیک؛ نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • کلیدواژه‌ها: مدل کسب‌وکار شناسایی پیشرانه‌های مدل کسب‌وکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام‌مند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
  • کلیدواژه‌ها: نوآوری حاکمیتی ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]

گ

  • گرایش کارآفرینانه تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیل‌گری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]

م

  • مدل مدل‌سازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
  • مدل توسعه طراحی مدل توسعه نوآوری بر اساس مدیریت تجربه مشتری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 169-188]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری مدل‌سازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • مدلسازی ساختاری-تفسیری فراگیر ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز ‏ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • مدلسازی معادلات ساختاری ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
  • مدلسازی معادلات ساختاری" مدل‌سازی چالش‌های نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
  • مدل سرآمدی نوآوری طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
  • مدل کسب‌وکار نوآورانه شناسایی پیشرانه‌های مدل کسب‌وکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام‌مند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
  • مدیریت دانش موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش و تدوین الگوی اجرایی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 163-182]
  • مدیریت منابع انسانی طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی بر اساس حکمرانی مطلوب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 157-180]
  • مدیریت نوآوری طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
  • مراکز پژوهشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
  • مرور نظام‌مند شناسایی پیشرانه‌های مدل کسب‌وکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظام‌مند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی مدل‌سازی مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر ارزش ویژه برند در صنعت تولید [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 183-206]
  • معادلات ساختاری تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
  • موانع موانع پیاده‌سازی مدیریت دانش و تدوین الگوی اجرایی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 163-182]
  • موسسات بانکی طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
  • موفقیت نوآوری شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]

ن

  • نظام نوآوری فناورانه نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی پذیرندگی برند دانشگاه‌ کارآفرین(نسل سوم) در ‏دانشگاه‌های نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
  • نوآوری ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز ‏ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • نوآوری واکاوی عوامل تقویت‌کننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
  • نوآوری شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
  • نوآوری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
  • نوآوری ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمان‌های دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
  • نوآوری استراتژیک مدل‌سازی تأثیر آینده‌نگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
  • نوآوری باز ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز ‏ [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
  • نوآوری محصول شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
  • نوآوری محصولات پیچیده مدل‌سازی چالش‌های نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
  • نوآوری نیروی انسانی بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه در کارکنان شرکت آب منطقه ای کرمان در راستای ارتقای نوآوری [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 147-168]
  • نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی ‏دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]

و

  • وظایف کلان دفاعی- سیاسی ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]

ی

  • یاددهنده الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • یاد گیرنده الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
  • یادگیری استراتژیک مدل‌سازی تأثیر آینده‌نگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطاف‌پذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
  • یادگیری سازمانی الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]