آموزشعالیطراحی الگوی پرورش کارآفرینان در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 125-150]
آینده نگاری فناوریبررسی تأثیرات آینده نگاری بر نوآوری فناورانه جهت توسعه هوشمندی راهبردی و فناورانه در سازمانهای دفاعی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
ا
ارتباطپذیریاثر هم افزایی بین شرکتی بر عملکرد نوآوری فناورانه و نقش تعدیلی توانمندی نوآوری فناورانه و استراتژی نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 77-104]
ارتباط صنعت با دانشگاهطراحی الگوی پرورش کارآفرینان در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 125-150]
ارتقاء توانایی تحقیق و توسعهمدل ارتقاء تواناییهای تحقیق و توسعه با رویکرد کیفی در صنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 125-150]
ارزشارائه الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 119-146]
ارزیابی نواوری اجتماعیطراحی مدل ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح سازمان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-24]
استراتژیشناسایی نوآوریهای استراتژیک شرکتهای بینالمللی برای غلبه بر خلاءهای نهادی در کشورهای در حال توسعه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 29-56]
استراتژی نوآوریاثر هم افزایی بین شرکتی بر عملکرد نوآوری فناورانه و نقش تعدیلی توانمندی نوآوری فناورانه و استراتژی نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 77-104]
اکتشاف و بهرهبرداریارتقای عملکرد کسبوکار از طریق اقدامات مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی: نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 57-86]
پرورش کارآفرینانطراحی الگوی پرورش کارآفرینان در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 125-150]
پژوهش کیفیارائه چارچوب مفهومی برای توانمندیهای مدیران پروژههای نوآوری باز [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
پیشرانپیشران و بازدارندههای تجاری سازی فناوری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 51-74]
پیشکنشگریشناسایی پیشایندهای پیشکنشگری مدیران و توسعه آن در یک سازمان عمومی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 51-76]
ت
تجاریسازیپیشران و بازدارندههای تجاری سازی فناوری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 51-74]
تحقیق و توسعهمدل ارتقاء تواناییهای تحقیق و توسعه با رویکرد کیفی در صنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 125-150]
تحلیل هم واژگانیترسیم قلمرو و خوشه بندی تحقیقات مدیریت دانش بر اساس تحلیل هم واژگانی مقالات نمایه شده در پایگاه وب علوم (WOS) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 77-104]
تعادل بازارنقش پیوستگی و نسبیت نوآوری در پیدایش فرصتهای کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 105-124]
تعهد اخلاقیعوامل موثر بر پاسخگویی اجتماعی در سازمانهای دفاعی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 179-198]
توانمندی نوآوری فناورانهاثر هم افزایی بین شرکتی بر عملکرد نوآوری فناورانه و نقش تعدیلی توانمندی نوآوری فناورانه و استراتژی نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 77-104]
ج
جهاددانشگاهیپیشران و بازدارندههای تجاری سازی فناوری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 51-74]
ح
حاکمیت شرکتیطراحی مدل جامع حاکمیت شرکتی با رویکرد نوآوری باز در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 25-50]
حفظ دانششناسایی و الویتبندی موانع فرایندی پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 179-194]
حملونقلارتقای عملکرد کسبوکار از طریق اقدامات مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی: نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 57-86]
خ
خلاء نهادیشناسایی نوآوریهای استراتژیک شرکتهای بینالمللی برای غلبه بر خلاءهای نهادی در کشورهای در حال توسعه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 29-56]
خلق ارزشنقش پیوستگی و نسبیت نوآوری در پیدایش فرصتهای کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 105-124]
خلق دانششناسایی و الویتبندی موانع فرایندی پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 179-194]
خوشه بندیترسیم قلمرو و خوشه بندی تحقیقات مدیریت دانش بر اساس تحلیل هم واژگانی مقالات نمایه شده در پایگاه وب علوم (WOS) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 77-104]
د
دانشگاه کارآفرینفراترکیب عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه اکوسیستم نوآوری مبتنی بر دانشگاه [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 97-130]
دانشگاههای دولتیطراحی الگوی پرورش کارآفرینان در دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 125-150]
دانش مشتریارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 75-96]
درجه نوآورینقش پیوستگی و نسبیت نوآوری در پیدایش فرصتهای کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 105-124]
دوسوتوانیارتقای عملکرد کسبوکار از طریق اقدامات مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی: نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 57-86]
ر
راهبرد تجاریسازیراهبردهای تجاریسازی فناوریهای نظامی؛ از فناوری دوکاربردی تا توسعه زیست بوم نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
رفتار شهروندی ساز مانینقش سرمایه اجتماعی در تحقق نوآوری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با تبیین نقش میانجی مدیریت منابع انسانی پایدار [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 151-178]
رفتارهای نوآورانهتحلیل و ارزیابی اثر سبک رهبری فراگیر در بروز رفتارهای نوآورانه کارکنان با نقش میانجی سلامت روانشناختی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 131-150]
رهبری فراگیرتحلیل و ارزیابی اثر سبک رهبری فراگیر در بروز رفتارهای نوآورانه کارکنان با نقش میانجی سلامت روانشناختی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 131-150]
رویکرد فراترکیبفراترکیب عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه اکوسیستم نوآوری مبتنی بر دانشگاه [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 97-130]
ز
زیست بومراهبردهای تجاریسازی فناوریهای نظامی؛ از فناوری دوکاربردی تا توسعه زیست بوم نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
زیست بوم نوآوریتحلیل ساختاری اکوسیستم ملی نوآوری: بهره برداری از داده های جهانی برای سیاست گذاری ایرانی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 87-118]
س
سازمان تامین اجتماعیشناسایی پیشایندهای پیشکنشگری مدیران و توسعه آن در یک سازمان عمومی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 51-76]
سازمان دوسوتوانطراحی الگوی سازمان دوسوتوان در صنعت بانکداری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 29-50]
سازمانهای دانشبنیانتحلیل و ارزیابی اثر سبک رهبری فراگیر در بروز رفتارهای نوآورانه کارکنان با نقش میانجی سلامت روانشناختی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 131-150]
سازمانهای دفاعیبررسی تأثیرات آینده نگاری بر نوآوری فناورانه جهت توسعه هوشمندی راهبردی و فناورانه در سازمانهای دفاعی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
سرمایه انسانیارتقای عملکرد کسبوکار از طریق اقدامات مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی: نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 57-86]
سلامت روانشناختیتحلیل و ارزیابی اثر سبک رهبری فراگیر در بروز رفتارهای نوآورانه کارکنان با نقش میانجی سلامت روانشناختی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 131-150]
سیستم استنتاج فازیطراحی الگوی انتخاب استراتژی رشد شرکت بر اساس ماتریس آنسف با استفاده از سیستم استنتاج فازی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 151-178]
ش
شایستگی و محتوای منتورینگارائه مدل نظام منتورینگ در کارکنان جدید الاستخدام (موردمطالعه: ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 151-178]
صنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی و تامینانرژی.مدل ارتقاء تواناییهای تحقیق و توسعه با رویکرد کیفی در صنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 125-150]
صنعت بانکداریطراحی الگوی سازمان دوسوتوان در صنعت بانکداری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 29-50]
صنعت بیمهطراحی مدل جامع حاکمیت شرکتی با رویکرد نوآوری باز در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 25-50]
صنعت داروبررسی رابطه بین انتقال فناوری، برونسپاری، قابلیتهای سازمانی و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 49-76]
صنعت گردشگریارائه الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 119-146]
ع
عملکرد فروشارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 75-96]
عملکرد مالیشناسایی نوآوریهای استراتژیک شرکتهای بینالمللی برای غلبه بر خلاءهای نهادی در کشورهای در حال توسعه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 29-56]
عملکرد نوآورانهبررسی رابطه بین انتقال فناوری، برونسپاری، قابلیتهای سازمانی و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 49-76]
عملکرد نوآورانهارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 75-96]
عملکرد نوآوری فناورانهاثر هم افزایی بین شرکتی بر عملکرد نوآوری فناورانه و نقش تعدیلی توانمندی نوآوری فناورانه و استراتژی نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 77-104]
ف
فراترکیبطراحی مدل ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح سازمان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-24]
فرایند منتورینگارائه مدل نظام منتورینگ در کارکنان جدید الاستخدام (موردمطالعه: ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 151-178]
فرصتهای کارآفرینینقش پیوستگی و نسبیت نوآوری در پیدایش فرصتهای کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 105-124]
فناوریپیشران و بازدارندههای تجاری سازی فناوری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 51-74]
فناوری دوکاربردیراهبردهای تجاریسازی فناوریهای نظامی؛ از فناوری دوکاربردی تا توسعه زیست بوم نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
فناوری نظامیراهبردهای تجاریسازی فناوریهای نظامی؛ از فناوری دوکاربردی تا توسعه زیست بوم نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-28]
ق
قابلیت سازمانیبررسی رابطه بین انتقال فناوری، برونسپاری، قابلیتهای سازمانی و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 49-76]
کلیدواژهها: استراتژی رشد شرکتطراحی الگوی انتخاب استراتژی رشد شرکت بر اساس ماتریس آنسف با استفاده از سیستم استنتاج فازی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 151-178]
کلید واژهها: سرمایه اجتماعینقش سرمایه اجتماعی در تحقق نوآوری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با تبیین نقش میانجی مدیریت منابع انسانی پایدار [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 151-178]
کنش کارآفرینانهنقش پیوستگی و نسبیت نوآوری در پیدایش فرصتهای کارآفرینی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 105-124]
م
ماتریس آنسفطراحی الگوی انتخاب استراتژی رشد شرکت بر اساس ماتریس آنسف با استفاده از سیستم استنتاج فازی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 151-178]
مبانی منتورینگارائه مدل نظام منتورینگ در کارکنان جدید الاستخدام (موردمطالعه: ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 151-178]
مدیر پروژهارائه چارچوب مفهومی برای توانمندیهای مدیران پروژههای نوآوری باز [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
مدیریت پروژهارائه چارچوب مفهومی برای توانمندیهای مدیران پروژههای نوآوری باز [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
مدیریت دانشتوسعه ابعاد بالندگی منابع انسانی دانشی مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی آجا مبتنی بر رویکرد مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 147-172]
مدیریت دانشترسیم قلمرو و خوشه بندی تحقیقات مدیریت دانش بر اساس تحلیل هم واژگانی مقالات نمایه شده در پایگاه وب علوم (WOS) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 77-104]
مدیریت دانش مشتریارتقای عملکرد نوآورانه و فروش از طریق مدیریت دانش مشتری [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 75-96]
مدیریت منابع انسانیارتقای عملکرد کسبوکار از طریق اقدامات مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی: نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 57-86]
مدیریت منابع انسانیالگوی تطبیقی مطالعه چالش های مدیریت منابع انسانی در صنعت بانکداری [دوره 3، شماره 4، 1399]
مدیریت منابع انسانی پایدارنقش سرمایه اجتماعی در تحقق نوآوری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با تبیین نقش میانجی مدیریت منابع انسانی پایدار [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 151-178]
مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی آجاتوسعه ابعاد بالندگی منابع انسانی دانشی مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی آجا مبتنی بر رویکرد مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 147-172]
مسئولیت اجتماعیعوامل موثر بر پاسخگویی اجتماعی در سازمانهای دفاعی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 179-198]
مشتریارائه الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 119-146]
مصاحبه نیمه ساختار یافتهطراحی مدل ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح سازمان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-24]
مطالعه تطبیقالگوی تطبیقی مطالعه چالش های مدیریت منابع انسانی در صنعت بانکداری [دوره 3، شماره 4، 1399]
منابع انسانی دانشیتوسعه ابعاد بالندگی منابع انسانی دانشی مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی آجا مبتنی بر رویکرد مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 147-172]
ن
نظام منتورینگارائه مدل نظام منتورینگ در کارکنان جدید الاستخدام (موردمطالعه: ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 151-178]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی سازمان دوسوتوان در صنعت بانکداری [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 29-50]
نوآوریشناسایی نوآوریهای استراتژیک شرکتهای بینالمللی برای غلبه بر خلاءهای نهادی در کشورهای در حال توسعه [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 29-56]
نوآوری اجتماعیطراحی مدل ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح سازمان [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-24]
نوآوری بازطراحی مدل جامع حاکمیت شرکتی با رویکرد نوآوری باز در صنعت بیمه [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 25-50]
نوآوری بازارائه چارچوب مفهومی برای توانمندیهای مدیران پروژههای نوآوری باز [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-28]
نوآوری سازمانینقش سرمایه اجتماعی در تحقق نوآوری سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با تبیین نقش میانجی مدیریت منابع انسانی پایدار [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 151-178]
نوآوری فناورانهبررسی تأثیرات آینده نگاری بر نوآوری فناورانه جهت توسعه هوشمندی راهبردی و فناورانه در سازمانهای دفاعی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
نیروی هواییطراحی سازههای امن هواپیماهای شکاری نهاجا با رویکرد پدافند غیرعامل [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 173-190]
ه
هم آفرینی ارزشارائه الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 119-146]
همافزایی بینشرکتیاثر هم افزایی بین شرکتی بر عملکرد نوآوری فناورانه و نقش تعدیلی توانمندی نوآوری فناورانه و استراتژی نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 77-104]
هوشمندی راهبردیبررسی تأثیرات آینده نگاری بر نوآوری فناورانه جهت توسعه هوشمندی راهبردی و فناورانه در سازمانهای دفاعی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
هوشمندی فناوریبررسی تأثیرات آینده نگاری بر نوآوری فناورانه جهت توسعه هوشمندی راهبردی و فناورانه در سازمانهای دفاعی [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد