آ
-
آماد و پشتیبانی
عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانههای آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
-
آیندهنگاری باز همکارانه
مدلسازی تأثیر آیندهنگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
ا
-
ارزشهای محوری
طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
-
اکوسیستم نوآوری
مدلسازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
-
الگو
الگوی ماهیتشناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
-
الگوی تعاملی
الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
انعطافپذیری استراتژیک
مدلسازی تأثیر آیندهنگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
-
ایده کارآفرینانه
ارائه مدل ابعاد و مؤلفههای تجاریسازی ایدههای کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
ب
-
بازار نوشیدنی
شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
-
بازاریابی کارآفرینانه
واکاوی عوامل تقویتکننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
-
بازاریابی نوین
واکاوی عوامل تقویتکننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
-
بازیگران حاکمیتی
ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]
پ
-
پدافند غیرعامل
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
-
پذیرندگی برند
طراحی الگوی پذیرندگی برند دانشگاه کارآفرین(نسل سوم) در دانشگاههای نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
-
پنجره فرصت
تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
-
پیشایندها
فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
-
پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه
شناسایی پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظاممند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
ت
-
تجاری سازی
ارائه مدل ابعاد و مؤلفههای تجاریسازی ایدههای کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
-
تحلیل ساختاری-کارکردی
نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
-
تحلیل مضمون
الگوی ماهیتشناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
-
توسعه محصولات پیچیده
مدلسازی چالشهای نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
چ
-
چابکی
عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانههای آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
-
چابکی سازمانی
تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
د
-
دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
-
دکترین
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
-
دلفی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
-
دوسوتوانی سازمانی
فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
-
دیمتل تجدید نظر شده فازی
ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
-
دیمتل فازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
-
دیمتل-مدلیابی ساختاری تفسیری
الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]
ر
-
رهبری کارآفرینانه
تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیلگری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]
-
رویکرد ترکیبی
طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
-
ریسک پذیری
الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]
ز
-
زنجیره تأمین
عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانههای آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
س
-
سازمان دفاعی؛
عوامل مؤثر بر ارتقاء چابکی سامانههای آماد و پشتیبانی دفاعی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 23-48]
-
سازمانهای پیشرو
واکاوی عوامل تقویتکننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
-
سازمانهای دانش بنیان
ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
-
سرمایه انسانی
الگوی ماهیتشناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
-
سرمایه فکری
ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
-
سطوح کنش حاکمیت
ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]
ش
-
شهر مقدس مشهد
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر دکترین پدافند غیرعامل؛ مورد مطالعه شهر مقدس مشهد [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
ص
-
صنعت بانکداری
الگوی ماهیتشناختی سرمایه انسانی در صنعت خدمات ؛ کاربرد رویکرد کیفی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 25-46]
-
صنعت بیمه
مدلسازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
ع
-
عملکرد
ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
-
عملکرد پژوهشی
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد پژوهشی در دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 61-84]
-
عملکرد نوآوری
تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیلگری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]
ف
-
فرا تحلیل
فرا تحلیل پیشایندهای دوسوتوانی سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-22]
-
فراترکیب
ارائه مدل ابعاد و مؤلفههای تجاریسازی ایدههای کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
-
فراترکیب
تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
-
فراترکیب
واکاوی عوامل تقویتکننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
-
فرهنگ
الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]
-
فناوری پیشرفته
ارائه مدل ابعاد و مؤلفههای تجاریسازی ایدههای کارآفرینانه فناوری پیشرفته با رویکرد فراترکیب [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
-
فناوری نانو
نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
ک
-
کارآفرینی
تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
-
کارکردهای نظام نوآوری
نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
-
کلیدواژهها: "قابلیتهای مدیریت دانش"
ارتقای عملکرد شرکت از طریق قابلیتهای مدیریت دانش، انعطافپذیری استراتژیک و چابکی استراتژیک؛ نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
-
کلیدواژهها: مدل کسبوکار
شناسایی پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظاممند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
-
کلیدواژهها: نوآوری حاکمیتی
ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]
گ
-
گرایش کارآفرینانه
تاثیر راهبردهای مدیریت استعداد بر عملکرد نوآوری با میانجی گری گرایش کارآفرینانه و تعدیلگری رهبری کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 143-162]
م
-
مدل
مدلسازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
مدلسازی ساختاری تفسیری اکوسیستم نوآوری در صنعت بیمه [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 133-156]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
مدلسازی ساختاری-تفسیری فراگیر
ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
-
مدلسازی معادلات ساختاری"
مدلسازی چالشهای نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
-
مدل سرآمدی نوآوری
طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
-
مدل کسبوکار نوآورانه
شناسایی پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظاممند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
-
مدیریت نوآوری
طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
-
مراکز پژوهشی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
-
مرور نظاممند
شناسایی پیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه با استفاده از یک مرور نظاممند [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 49-76]
-
معادلات ساختاری
تدوین مدل پنجره فرصت کارآفرینی و تاثیر آن بر چابکی سازمانی صنعت خودروسازی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 69-96]
-
موسسات بانکی
طراحی مدل سرآمدی مدیریت نوآوری در موسسات بانکی ج.ا.ایران با رویکرد ترکیبی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 85-114]
-
موفقیت نوآوری
شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
ن
-
نظام نوآوری فناورانه
نظام نوآوری فناوری نانو در ایران بر اساس عناصر کارکردی و ساختاری [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 25-52]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی الگوی پذیرندگی برند دانشگاه کارآفرین(نسل سوم) در دانشگاههای نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 1-24]
-
نوآوری
ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
-
نوآوری
واکاوی عوامل تقویتکننده بازاریابی کارآفرینانه: مروری نظامند با تکنیک فراترکیب [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 47-68]
-
نوآوری
شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
-
نوآوری
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
-
نوآوری
ارایه مدل تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانهای دانش بنیان براساس نقش و جایگاه نوآوری سازمانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
-
نوآوری استراتژیک
مدلسازی تأثیر آیندهنگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
-
نوآوری باز
ارائه یک مدل ساختاری چندسطحی برای پیاده سازی موفق نوآوری باز [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 79-106]
-
نوآوری محصول
شناسایی عوامل موفقیت نوآوری محصول در صنایع تولیدی ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 33-60]
-
نوآوری محصولات پیچیده
مدلسازی چالشهای نوآوری در توسعه محصولات پیچیده هوافضایی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 53-78]
-
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر نوآوری مراکز پژوهشی دفاعی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 97-124]
و
-
وظایف کلان دفاعی- سیاسی
ارایه مدل نوآوری حاکمیتی در انجام وظایف کلان دفاعی-سیاسی دولت [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 115-142]
ی
-
یاددهنده
الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
یاد گیرنده
الگوی اثرات تعاملی سازمان یادگیرنده –یاد دهنده؛ مورد مطالعه در نظام دانشگاهی کشور [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-24]
-
یادگیری استراتژیک
مدلسازی تأثیر آیندهنگاری باز همکارانه بر نوآوری استراتژیک؛ نقش میانجی یادگیری استراتژیک و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-32]
-
یادگیری سازمانی
الگوی بهبود فرهنگ یادگیری سازمانی کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 105-132]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد