آقایی، صمد.(1388)، سازمانهای کارآفرین (چاپ سوم). تهران: آگاه.
بخشی، حامد.(1393). بررسی عوامل مؤثر خلاقیت و نوآوری بر کارآفرینی سازمانی. همایش مدیریت تحول در سازمانها با رویکرد علوم رفتاری، تهران، موسسه نیروی تدبیر ایرانیان.
تافلر، آلوین.(1393). شوک آینده. تهران: نشر نو.
رئیسی، ابوالقاسم.(1385). مدیریت تغییر در سازمانهای دولتی و پلیسی. فصلنامه دانش انتظامی، 8 (2)، 117-99.
سرافرازی، مهرزاد؛ سپهرنیا، رزیتا و کاوسی، اسماعیل.(1389). تأثیر خلاقیت بر بهبود تصمیمگیری مدیران: مطالعه موردی. ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 1(1)، 89-85.
شرمرهورن، جان را؛ هانت، جیمز جی و ازبورن، ریچرادان.(1386). مدیریت رفتار سازمانی (چاپ چهارم)، ترجمه مهدی ایراننژاد پاریزی، محمد علی بابایی زکلیکی و محمد علی سبحان الهی. کرج: موسسه پژوهشهای و آموزش مدیریت.
قاسمی نژاد، یاسر و شاه میری، فرهاد.(1392). ارائه چهارچوبی مفهومی برای انتخاب ایدههای محصول جدید و نوآورانه. فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، 9 (34)، 11-2.
گیلی، آن.(1390). مدیر در نقش رهبر تغییر (چاپ اول)، ترجمه مهدی کاظمی و یحیی برید نظیف. سیستان و بلوچستان: نشر دانشگاه سیستان و بلوچستان.
موهانتی، آرپی و ویاداو، اوپی.(1379). شناخت مبانی مدیریت تغییر. نشر مدیر ساز، 3 (3 و 4)، 104-99.
ندیمی، حسن؛ فهیم، جواد و همایون نژاد، مهرداد.(1393). ایدهپردازی و نظام نوآوری؛ گام اول برای رسیدن به توسعه پایدار. دومین همایش ملی مدیریت پژوهش و فنآوری، تهران، پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت.
هیز، جان.(1389). مدیریت تحول استراتژیک در تئوری و عمل (چاپ دوم)، ترجمه کرد نائیچ و صبا سرمدی. تهران: موسسه کتاب نشر مهربان.
یزدانشناس، مهدی.(1394). ارائه الگوی مفهومی رهبری تغییر استراتژیک سازمانی. اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد کاربردی و تجارت، تهران، شرکت دانش محور ارتاخه.
Afuah, A., Tucci, C.L. (2012). Crowdsourcing solution to distant search. Acad Manage Rev, 325-355.
Alam, I. (2003). Commercial innovations from consulting engineering firms: An empirical exploration of a novel source of new product ideas. Journal of Product Innovation Management, 20(4), 300-313.
Bass, B. M. (2007). Executive and strategic leadership. International Journal of Business, 12(1), 34-52.
Collins, D. (2003). Guest editor’s introduction: re-imagining change. Journal of Critical Postmodern Organizational Science, 2(4): iv-xi.
Deichmann, D., Ende, J.V.D. (2009). Boomerang Effect of Network Idea. summer conference on CBS copenhagen Business school solbjerg plads3 DK2000frederiksberg.
Derry, T.W. (2004). Idea Generation as Process. Association Management, 56(6), 51-53.
Eisenberg, J. (1999). How individualism-collectivism moderates the effects of rewards on creativity and innovation: A comparative review of practices in japan and the U.S. Creativity and Innovation Management, 8, 251-261.
Flynn, M. Dooley, L., O'Sullivan, D. and Cormican, K. (2003). Idea management for organisational Innovation. International Journal of Innovation Management, 7 (4), 417-442.
Flint, D. J. (2002). Compressing new product success-to-success cycle time deep customer value understanding and idea generation. Industrial Marketing Management, 31(4), 305-315.
Ford, J. D., & Ford, L. W. (1994). Logics of identity, contradiction, and attraction in change. Academy of Management Review, 19(4), 756-767.
Franke, N., Shah, S. (2003). How communities support innovative activities: an exploration of assistancean sharing amongend-users. Res Policy, 32, 122–152.
Healey, P. (2001). Managing European Technology: Defence and Competitiveness Issues (METDAC), European Community.
Heuvel, M., Demerouti, E., Bakker, A. B., & Schaufeli, W. B. (2010).
Personal resources and work engagement in the face of change. In J. Houdmont & S. Leka (Eds.), Contemporary occupational health psychology: Global perspectives on research and practice. Chichester:
Wiley.
James, A.D. (2000). the place of UK defence Industry in the national innovation system. Cornell University.
Kelley, T & Littman, J. (2005). The Ten Faces of Innovation: IDEO's Strategies for Beating the Devil's Advocate & Driving Creativity throughout Your Organization. New York: Doubleday publishers.
Lilien, G. L., Morrison, P. D., Searls, K., Sonnack, M., & Von Hippel, E. (2002). performance assessment of the lead user idea-generation process for new product development. Management science, 48(8), 1042-1059.
Narayanan, V. K (2001). Managing Technology and Innovation for Competitive Advantage. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
Nickols, F.D. (2010). Change Management 101: A Primer. CORPORATE LEADERSHIP COUNCIL.
Nohe, C., Michaelis, B., Menges, J.I., Zhang, Z., & Sonntag, K. (2013). Charisma and organizational change: A multilevel study of perceived charisma, commitment to change, and team performance.
Leadership Quarterly, (24)2, 378-389.
Sandsotm, C & Bjork, J. (2008). Idea Management System for a Changing Innovation Landscape. Center for business Innovation working paper series, (9), 3-18.
Schaufeli,W., Bakker, A., Demerouti, E., Heuvel, M. (2013). Adapting to change: the Value Of change informationand meaningmaking. Vocational Behavoir, 83(1), 11-21.
Senge, P (1990). the Fifth Discipline. New York: Harper.
Shockley, B. (2006). a short history of hdea management and what make it work. ng LLC, USA.
Sloan, R. H. (2009). A quantitative study of the relationship between transformational leadership and transactional leadership styles and strategic within state university of New York. A Dissertation for the Degree Doctor of Philosophy, Capella University.
Trader-Leigh, K.E. (2002). Case Study: Identifying resistance in Managing change. Journal of Organizationla change Management, (15)2, 138-155.
Watzlawick, P. (1988). Ultra-Solution: How to Fail Most Successfully. London: W.W. Norton.