مدل سازی بانکداری شرکتی تاب آور در شرایط بحران

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، واحد رودهن، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران

2 استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال، تهران، ایران

3 استادیار گروه مدیریت بازرگانی، واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس، دانشگاه آزاد اسلامی، خرمشهر، ایران

10.22034/qjimdo.2023.398440.1588

چکیده

زمینه و هدف: تغییرات و توسعه روزافزون فناوری در صنعت بانکداری، بانک ها را وادار به بهره گیری از رویکردهای نوین بانکداری از جمله بانکداری شرکت می نماید. از این رو هدف اصلی این پژوهش مدل سازی بانکداری شرکتی تاب آور در شرایط بحران است.
روش‌شناسی: در این مطالعه از رویکرد ترکیبی استفاده شد. در مرحله اول برای شناخت مؤلفه‌های سرگردانی مشتریان از روش داده بنیاد و در مرحله دوم، آزمون مدل با استفاده از روش کمی انجام شد. برای جمع‌آوری داده‌ها در مرحله اول از ابزار مصاحبه عمیق با 23 نفر از مدیران بانکی و مشتریان استفاده شد و در مرحله بعد، داده‌های مورد نیاز از میان 320 نفر از مشتریان شهر اهواز گردآوری و با نرم افزار پی ال اس تحلیل‌شدند.
یافته‌ها: بر اساس تحلیل داده‌ها، تعداد 150 کد باز از مبانی نظری استخراج گردید. نتایج تحقیق پس از انجام کدگذاری باز و محوری در قالب مدلی شامل شش بعد اصلی تبلیغات خدمات بانک، شهرت برند بانک، ابهام در ارائه خدمات سردرگمی مشتری و خوش نامی بانک در تنوع عرضه محصول و بیست و چهار بعد فرعی دسته‌بندی شدند.
نتیجه‌گیری: یکی از راه‌های کاهش سرگردانی، بخش‌بندی مشتریان بر حسب حقیقی یا حقوقی بودن، میزان سودآوری و میزان سپرده گذاری است. مدیران بانکی باید سرمایه‌گذاری هدف‌مندی بر اساس ابعاد یافته‌های پژوهش انجام دهند.

کلیدواژه‌ها


اباذری، ایران و ذاکری، محسن.(1392). بررسی بهره وری شعب بانکی میان منطقه ای با استفاده از تحلیل پوششی داده‌های فازی،نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی،تهران.
ابراهیم زاده، یحیی.(1395). بررسی رابطه ی ساختار سازمانی (تمرکز، پیچیدگی و رسمیت) با تعهد سازمانی در بانک‌های دولتی استان آذربایجان غربی،کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد پویا ایران –مالزی.
احمدی سیروس، بختیاری مریم، حسین نژاد قدم.(1394).  ارزیابی وضعیّت اشتغال دانش آموختگان رشته‌های علوم انسانی و عوامل موثر بر آن (مورد مطالعه: دانشگاه یاسوج). آموزش عالی ایران. ۷ (۴) :۲۰-۱
احمدی کوشا، آزاده.(1398). تاثیر تحریم‌های اقتصادی در زنجیره تامین خدمات بانکی (مورد مطالعه: بانک خاورمیانه)،سومین کنفرانس ملی پژوهشهای نوین حسابداری و مدیریت در هزاره سوم،کرج
توبه، یاسر و شفق، صمد و شفق، احد(1396). جایگاه فساد اداری در سازمان‌های دولتی ایران (مورد مطالعه: بانک تجارت استان البرز)،کنفرانس علمی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت،شیراز.
تینا باقری, علی دیواندری, و سید رضا سید جوادین. (2019). ارائه چهارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران. چشم انداز مدیریت بازرگانی.‎
جمالی نسب، زاهد و سطانی، ایرج و پورحقیقی، مهران و جمالی نسب، امین.(1398). بررسی بوروکراسی و چالش‌های آن در ایران،چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی،تهران
حدیری، خدیجه و ولد بیگی، فاطمه،1393،بررسی تاثیر تحول تکنولوژی ارتباطی ـ اطلاعاتی بر سبک زندگی روزمره ایرانیان،همایش ملی سبک زندگی اسلامی و جایگاه آن در عصر جهانی شدن،سنندج،
حسن زاده، علی و ارشدی، علی و نعیمی، حسین(1392). تحریم‌های بانکی، آثار آن بر فعالیت‌های بین المللی نظام بانکی ایران و گزینه‌های پیش رو،نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی،تهران
حسن زاده، علی و نعیمی، حسین و ارشدی، علی(1392). تحریم‌های بانکی، آثار آن بر فعالیت‌های بین المللی نظام بانکی ایران و گزینه‌های پیش رو.
حسینی کهنوج، نرگس و قاسمی، نیره.(1392). بررسی رابطه بین کانون کنترل و سبک‌های تصمیم گیری (وابستگی، اجتنابی و آنی) مدیران در شعب بانک‌های شهرستان بم،اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی(با رویکردی بر مدیریت و حسابداری)،رودهن.
حقی نوجه ده، علی و ابراهیمی سقزچی، ابراهیم(1394).بررسی پتانسیل رسانه‌های مجازی در فرهنگ سازی و تبیین اقتصاد مقاومتی در جامعه،اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان،تفرش
حمیدی، غلامرضا و جوانمرد، مهدی.(1394). مروری بر بانکداری ،فناوری اطلاعات و مزیتهای رقابتی،دومین همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات،تهران
رحمانی فیروزجاه، علی و گیلان، ام البنین.(1394). بوروکراسی در سازمان تامین اجتماعی و مقایسه آن با تیپ ایده ال وبر،کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در علوم انسانی
رستگار ابرقویی، اکرم و علوی راد، عباس و دانشمند شیرازی، حسین.(1392). تاثیر تورم بر سودآوری بانک ها:مطالعه موردی بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،دومین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک،ابرکوه
رضایی آقمشهدی، مسعود.(1394). بررسی روابط متقابل میان متغیرهای اقتصاد کلان و عدم اطمینان مالی درایران،کنفرانس بین المللی چالش‌های نوین در مدیریت،اردبیل
رفعتی، زینب.(1393). بانکداری یکپارچه و چالش‌های آن در ایران،چهارمین همایش ملی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت،تهران.
شجاعی، ندا و خدامرادی، محمد.(1396). تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال و زندگی روستایی،اولین کنفرانس بین المللی الگوهای مدیریت در عصر پیشرفت،تهران
شرفیان، علی و غریبی کریک، سیدجلال الدین.(1395). مروری بر بانکداری الکترونیکی و امنیت بانکداری الکترونیک،همایش ملی دانش و فناوری مهندسی برق، کامپیوتر و مکانیک ایران،تهران
طالقانی، محمد و صابری حقایق، رحمت علی و صیاد امین، سکینه.(1393).تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه مورد: بانک تجارت استان گیلان)،اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی ،رشت
عبداللهی پور, محمدصادق, بت شکن, محمدهاشم. (1399). راهکارهای بازسازی مالی بانک‌ها در ایران. مدیریت دارایی و تامین مالی, 8(4), 1-20.
عبدالوند، محمد علی و بنی اسدی. (2017). شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری. مدیریت بازاریابی, 12(35), 19-35.‎
عبیری، علی.(1398). بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار و رفتار سازمانی در بانک ملی ایران،کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی،تهران
عقیقی، محمد و ثابتی، محمدجواد.(1398). مروری بر ابعاد مسئله جهانی شدن،پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار،تهران
علی بابایی، علی و برومندنیا، علی و میرعابدینی، سیدجواد.(1396). احراز هویت مشتریان بانکی با رمزنگاری بیومتریک عنبیه ی چشم،دهمین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت و هفتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری‌های باز،تهران
فرزانه نژاد، محمود.(1391). بررسی ارزشهای مورد نظر مشتریان به منظور افزایش سوددهی بانکها،چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی ،تهران
قبادی، سارا و کردجزی، سپیده.(1394). بررسی عوامل مؤثر بر نرخ بازده حقوق صاحبان سهام بانکها در بازار بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای 1392-1388 با رویکرد دادههای تابلویی (Panel Data)،اولین همایش بین المللی حسابداری، حسابرسی مدیریت و اقتصاد،اصفهان
قرشی، نغمه.(1394). بانک محور بودن اقتصاد ایران و چالش‌های پیش رو برای خروج از رکود در دوران پسا تحریم،اولین همایش ملی عبور از رکود اقتصادی؛ چالش‌ها و راهکارها،یزد.
قنبری، سعید؛ صلواتیان، سیاوش؛ کیا ، علی‌اصغر. (2020). شاخص‌های سنجش تاب‌آوری سازمانی خبرگزار ی‌های ایران در بلایای طبیعی. مدیریت بحران، 9(1، 101-114.‎
کاظمی، علی و درخشنده، محبوبه.(1393). راهکارهای موفقیت در جنگ اقتصادی مطالعه ی موردی کشور ایران،اولین کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن ۲۱،تهران.
مجدابربکوه، لیلا.(1399). تحلیل و مقایسه انواع پروتکل‌های مسیریابی در شبکه بانکی،دومین کنفرانس رضایی نسب، حمزه و نیک آبادی، فرانک،1393،تحلیل پروتکل‌های امنیتی در مقابله با حملات اینترنتی به پایگاه داده بانک انصار،دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر،حسابداری و مدیریت.
محبوب، محمدرضا و صدری، پروین.(1395). عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک - بانک ملی حوزه شهرستان ساوه،چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری،تهران
محمدی، سیده سعیده و دهقان نیری، محمود و اقبال، سعید.(1396). مروری بر بروکراسی و آسیب شناسی سازمانی،سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع،تهران
محمدی، محمود و یعقوبی، نور محمد.(1394). تاثیر بکارگیری دولت الکترونیک بر توسعه اقتصادی ایران،کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،شیراز
مسیب زا ده گوگرچین، بهنام.(1398). بررسی عوامل موثر بر رشد اقتصادی با تاکید بر رقابت بانکی و ثبات مالی،دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،مهندسی صنایع، اقتصاد و حسابداری.
مظلومی محمودآباد سید سعید، گرایلو سکینه، آردیان ناهید.(1394). بررسی رابطه فرسودگی شغلی با سلامت عمومی درکارمندان بانک استان گلستان در سال ۹۱. طلوع بهداشت.۱۴ (۲) :۱۱-۲۲
معماریان، عرفان و کبیری، شکوفا.(1394). بررسی عوامل موثر بر میزان رضایت کارکنان از دوره‌های آموزشی ضمن خدمت با تاکید بر عوامل محیطی ( مطالعه موردی بانک کشاورزی شعب تهران )،دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه،تهران
مولوی، مهران و سلطانی، لقمان و زیرک طلاتپه، بهنام.(1395). نقش فناوری اطلاعات در جرایم اینترنتی شبکه بانکی
مهدی نیا، سیدشهاب و ورشویی، پیمان و جنتی پور، مصطفی و شیرازی، بابک،1391،بهبود پارامتر تخمین زمان انتظار مشتری درسیستمهای نوبت دهی بانک با استفاده از شبیه سازی گسسته پیشامد با رویکرد فرایندگرا،هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع،تهران
بزرگ اصل، موسی؛ برزیده، فرخ؛ صمدی، محمد تقی. (1397). تأثیر ریسک نقدینگی و ریسک اعتباری بر پایداری مالی در صنعت بانکداری ایران؛ رهیافت رگرسیون چندگانه. دانش مالی تحلیل اوراق بهادار، 11(38)،1-13.
نوبهار، عماد؛ دهقان نیری، محمود؛ رجب زاده قطری، علی. (1400). توسعه مدل و ارزیابی عملکرد پایداری بانک های ایران. پژوهش های مدیریت در ایران. 23(3)، 161-187.
یوسفی قلعه رودخانی، محمدعلی؛ تهرانی، رضا؛ میرلوحی، سیدمجتبی. (1400). بررسی تاثیر معیارهای عملکرد مالی بر پایداری مالی بانک‎ها در شرایط بحران مالی. پژوهش های مدیریت در ایران، 25(2)، 1-21.
Abdollahi Poor, M. S., & Botshekan, M. H. (2020). Solutions for Financial Restructuring in Iranian Banks. Journal of Asset Management and Financing, 8(4), 1-20.
Afum, E., Agyabeng-Mensah, Y., & Owusu, J. A. (2020). Translating Environmental Management Practices into Improved Environmental Performance via Green Organizational Culture: Insight from Ghanaian Manufacturing SMEs. Journal of Supply Chain Management Systems, 9(1).
Ahmadi, M. (2019). Social Dimensions of Information Technology (IT) and Business Misalignment. IT Management Studies, 8(29), 171-204.
Ahmadvand, A., Arjmandi, R., Mohammadi, A., Mazloumi, A., & Alireza, S. (2021). A Systematic Review of Factors Affecting HSE Management on Performance Assessment
Beninger, S., & Francis, J. N. (2021). Collective market shaping by competitors and its contribution to market resilience. Journal of Business Research, 122, 293-303.
Desouza, K., & Xie, Y. (2021, January). Organizational Robustness and Information Systems. In Proceedings of the 54th Hawaii International Conference on System Sciences (p. 6089).
Douglas, S. (2021). Building organizational resilience through human capital management strategy. Development and Learning in Organizations: An International Journal.
Dynel, M., & Poppi, F. I. M. (2020). Caveat emptor: boycott through digital humour on the wave of the 2019 Hong Kong protests. Information, Communication & Society, 1-19.
Ekweli, F., & Hamilton, D. I. (2020). BANKING SECTOR OF NIGERIAN ECONOMY. GSJ, 8(1).
Ertner, M. (2019). Enchanting, evoking, and affecting: the invisible work of technology implementation in homecare. Nordic Journal of Working Life Studies, 9.
Evaluation Based on Resilience Engineering (A Case Study in an Automobile Manufacturing Company). Journal of Health and safety at Work, 10(4), 29-31.
Frost, J., Shin, H. S., & Wierts, P. (2020). An early stablecoin? The Bank of Amsterdam and the governance of money.
Gaviria-Marin, M., Merigo, J. M., & Popa, S. (2018). Twenty years of the Journal of Knowledge Management: A bibliometric analysis. Journal of Knowledge Management.
Gubin, E. A., Dubrovin, A. S., Irkhin, V. P., Golovkin, R. B., & Gudkov, M. A. (2021, May). Influence of information integrity control of the unified model of the automated information system of commercial enterprises on conditional profit. In Journal of Physics: Conference Series (Vol. 1902, No. 1, p. 012065). IOP Publishing.
Habibi, R. (2019). The Necessity of Revising the Currency Policy: Looking at the Effect of Exchange Rate on Iran’s Trade Balance and National Production during 2001-2016. Quarterly Journal of the Macro and Strategic Policies, 6(Resistive Economy), 750-769.
Hamakhan, Y. T. M. (2020). An empirical investigation of e-banking in the Kurdistan Region of Iraq: the moderating effect of attitude. e-Finanse, 16(1), 45-66.
Hoepner, A. G., McMillan, D., Vivian, A., & Wese Simen, C. (2021). Significance, relevance and explainability in the machine learning age: an econometrics and financial data science perspective. The European Journal of Finance, 27(1-2), 1-7.
Jepchumba, P., & Simiyu, E. (2019). Electronic Banking Adoption and Financial Performance of Commercial Banks in Kenya, Nairobi City County. International Journal of Finance and Accounting, 4(2), 19-38.
Jović, M., Filipović, M., Tijan, E., & Jardas, M. (2019). A review of blockchain technology implementation in shipping industry. Pomorstvo, 33(2), 140-148.
Keramati, A., Ghaneei, H., & Mirmohammadi, S. M. (2020). Investigating factors affecting customer churn in electronic banking and developing solutions for retention. International Journal of Electronic Banking, 2(3), 185-204.
Khan, I. U., Hameed, Z., & Hamayun, M. (2019). Investigating the acceptance of electronic banking in the rural areas of Pakistan: An application of the unified model. Business and Economic Review, 11(3), 57-87.
Khatoon, S., Zhengliang, X., & Hussain, H. (2020). The Mediating Effect of customer satisfaction on the relationship between Electronic banking service quality and customer Purchase intention: Evidence from the Qatar banking sector. SAGE Open, 10(2), 2158244020935887.
Kim, Y. (2020). Organizational resilience and employee work-role performance after a crisis situation: exploring the effects of organizational resilience on internal crisis communication. Journal of Public Relations Research, 32(1-2), 47-75.
Lafraxo, Y., Hadri, F., Amhal, H., & Rossafi, A. (2018). The Effect of Trust, Perceived Risk and Security on the Adoption of Mobile Banking in Morocco. In ICEIS (2) (pp. 497-502).
Mir Khalili, S. M., Asgari Morovat, A., & Bahrami Gero, M. (2020). The Role of Organizational Justice in the Prevention of Administrative Corruption., 11(1), 275-296.‎
Mogos, G., & Jamail, N. S. M. (2021). Study on security risks of e-banking system. Indonesian Journal of Electrical Engineering and Computer Science, 21(2), 1065-1072.
Monavarian, A., Divandari, A., Yaghoubi, S., & Sepanloo, H. (2020). Application of Soft Systems Methodology in Structuring the Issue of Policy Making of Electronic Banking. Industrial Management Journal, 11(4), 653-674.
Morley, L., Nixon, H., Cuddy, E., & Cohen, P. R. Grape Boycott Causes Berkeley Frac us.
Ngoc Su, D., Luc Tra, D., Thi Huynh, H. M., Nguyen, H. H. T., & O’Mahony, B. (2021). Enhancing resilience in the Covid-19 crisis: lessons from human resource management practices in Vietnam. Current Issues in Tourism, 1-17.
Okada, E. (2021). Emerging Technologies and Organizations for Urban Resilience. In Management of Science-Intensive Organizations (pp. 61-80). Palgrave Macmillan, Cham.
Olaleye, B., Anifowose, O., Efuntade, A., & Arije, B. (2021). The role of innovation and strategic agility on firms’ resilience: A case study of tertiary institutions in Nigeria. Management Science Letters, 11(1), 297-304.
Oliva, F. L., & Kotabe, M. (2019). Barriers, practices, methods and knowledge management tools in startups. Journal of knowledge management.
Omar, A. M. (2021). The Effect of Quality Management Practices on Strategic Agility of the Egyptian Banking Sector. African Journal of Business and Economic Research, 16(2), 139-159.
Prayag, G., Spector, S., Orchiston, C., & Chowdhury, M. (2020). Psychological resilience, organizational resilience and life satisfaction in tourism firms: Insights from the Canterbury earthquakes. Current Issues in Tourism, 23(10), 1216-1233.
Pushpakumara, W. H., Atan, H., Khatib, A., Azam, S. F., & Tham, J. (2019). Developing a Framework for Scrutinizing Strategic Green Orientation and Organizational Performance with Relevance to the Sustainability of Tourism Industry. European Journal of Social Sciences Studies.
Radio, F. C., Pang, K., Ciolfi, A., Levy, M. A., Hernández-García, A., Pedace, L & Tartaglia, M. (2021). SPEN haploinsufficiency causes a neurodevelopmental disorder overlapping proximal 1p36 deletion syndrome with an episignature of X chromosomes in females. The American Journal of Human Genetics.
Ribeiro, P. J. G., & Gonçalves, L. A. P. J. (2019). Urban resilience: A conceptual framework. Sustainable Cities and Society, 50, 101625.
Richterich, A. (2019). Hacking events: Project development practices and technology use at hackathons. Convergence, 25(5-6), 1000-1026.
Riolli, L., & Savicki, V. (2019). Information system organizational resilience. Omega, 31(3), 227-233.
Rozhkova, D., Rozhkova, N., & Tozhihonov, S. (2020, October). Electronic Banking and Financial Performance of the Russian Bank. In International Conference on Comprehensible Science (pp. 227-237). Springer, Cham.
RU, G. P. and Development Outsourcing and Organizational ce in Deposit Money Banks in South-South, Nigeria.
Scuderi, R., Tesoriere, G., & Fasone, V. (2021). Does Location Matter for Micro Shops Resilience? Evidence from Uganda. International Regional Science Review, 44(1), 10-32.
Sebt, M., Komijani, E., & Ghasemi, S. (2020). Implementing a Data Mining Solution Approach to Identify the Valuable Customers for Facilitating Electronic Banking.
Shehzad, K., Xiaoxing, L., & Kazouz, H. (2020). COVID-19’s disasters are perilous than Global Financial Crisis: A rumor or fact?. Finance Research Letters, 36, 101669.
Shubovich, M. M., Zakharova, L. M., & Shubovich, V. G. (2019). Vocational education culture building in bachelors of physical education service. Theory and Practice of Physical Culture, (4), 22-22.
Sobaih, A. E. E., Elshaer, I., Hasanein, A. M., & Abdelaziz, A. S. (2021). Responses to COVID-19: The role of performance in the relationship between small hospitality enterprises’ resilience and sustainable tourism development. International Journal of Hospitality Management, 94, 102824.
Sobre-Denton, M. (2017). Multicultural third culture building:: A case study of a multicultural social support group. Journal of Intercultural Communication, (45).
Soewarno, N., Tjahjadi, B., & Fithrianti, F. (2019). Green innovation strategy and green innovation. Management Decision.
Sweya, L. N., Wilkinson, S., Kassenga, G., & Lugomela, G. (2021). Development of a Tool for Measuring Resilience of Water Supply Systems in Tanzania: Technical Dimension. Journal of Water Resources Planning and Management, 147(2), 04020107.
Sweya, L. N., Wilkinson, S., Kassenga, G., & Mayunga, J. (2020). Developing a tool to measure the organizational resilience of Tanzania's water supply systems. Global Business and Organizational Excellence, 39(2), 6-19.
Takriti, A. R. (2019). Before BDS: Lineages of Boycott in Palestine. Radical History Review, 2019(134), 58-95.
Tallaki, M., & Bracci, E. (2021). Risk Perception, Accounting, and Resilience in Public Sector Organizations: A Case Study Analysis. Journal of Risk and Financial Management, 14(1), 4
Tari, F., & Raeisi, H. (2021). The Role of Electronic Receipt and Payment Instruments in the Development of Banking Services. Iranian Journal of Accounting, Auditing and Finance, 83-96.
Tavanaa, M., Nazari-Shirkouhic, S., & Kholghabadd, H. F. An Integrated Quality and Resilience Engineering Framework in Healthcare with Z-number Data Envelopment Analysis.