افشانی، فریده (1393)، مطالعه برندسازی شخصی سیاسی و چگونگی مدیریت آن در انتخابات، فصلنامه مطالعه انتخابات، شماره، 7 و 8، صص 1-12.
تاج نسائی، حمید رضا؛ طالبان، زهرا و دهقان چاچکامی، محدثه (1393)، برندسازی ورزشکاران: شناسایی و بررسی تصویر برند ورزشکاران از دیدگاه طرفداران (مورد مطالعه: برند علی دایی)، کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، ویژه نامه فصلنامه علمی پزوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. صص 144-127.
جعفریان، مهدی و امیرسامان خیرخواه (1391) ارائه رویه نظاممند انتخاب مشاور با هدف تدوین برنامه استراتژیک در مدیریت شهری (مورد مطالعه: سازمان زیبا سازی شهر تهران)، فصلنامه اقتصاد و مدیریت شهری، شماره اول.
حسینی، محمود؛ دری، بهروز؛ قوچانی، فرج؛ هادیزاده، اکرم و صدیقه صائمیان (1393)، تبیین الگوی توسعه شایستگیهای برند شخصی، فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 17، صفحات 112-93.
صادقی فرد، ناصر (1387) اخلاق حرفهای در حرفه مشاوره، فصلنامه عصر کیفیت، شماره 9 و 10.
صائمیان، صدیقه (1393)، شناسایی عوامل مؤثر بر شایستگیهای برند شخصی در حوزه سرمایههای انسانی، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، سال اول، شماره 3.
صائمیان، صدیقه؛ محمدیان، مقدسه؛ میرمعینی، حمید و فرزانه شاهرخی (1392)، بررسی تأثیر مؤلفههای فرهنگی بر برند شخصی مبتنی بر شایستگیهای فردی، مجله مدیریت فرهنگی، سال هفتم، شماره بیست و دوم.
صفار، یاسر، عظیم زاده، مرتضی و کفاشپور، آذر (1393)، تحلیل عوامل مؤثر در شکل دهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای، دو فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش، سال پنجم، شماره اول.
عباسی، محرم و آمره، لیلا (1395)، بررسی اهمیت شبکههای اجتماعی در ایجاد و توسعه برند شخصی، دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد.
کوین، لین کلر (1389)، مدیریت استراتژیک برند؛ سیته؛ چاپ اول.
کشکر، سارا؛ غفوری، فرزاد و آرامون، سمانه (1395)، تعیین ویژگیهای برند انسانی-ملی در ورزش و میزان پذیرش اجتماعی آن در بازاریابی محصولات ایرانی، دو فصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی. سال ششم، شماره 11. صفحات 104-92.
یوسفی، بهرام؛ امیری، سحر و احمدی، بهشت (1393) اثر ابعاد تصویر برند ورزشکار بر همانندسازی با ورزشکار، فصلنامه رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، دوره 2، شماره 6، صفحات 22-9.
Aaker, D. (1996), Building strong brands. New York: Free Press.
Ahmad.R., Hashim. L., Harun.N (2016), Criteria for Effective Authentic Personal Branding for Academic Librarians in Universiti Sains Malaysia Libraries. 6th International Research Symposium in Service Management, IRSSM-6 2015, 11-15 August 2015, UiTM Sarawak, Kuching, Malaysia. Procedia - Social and Behavioral Sciences 224 ( 2016 ) 452 – 458.
Chang, Chia Yu. (2014),
Visualizing brand personality and personal branding : case analysis on Starbucks and Nike's brand value co-creation on Instagram, MA (Master of Arts) thesis, University of Iowa, 2014.
http://ir.uiowa.edu/etd/1304.
Collins.B (2012), The Importance of Personal Branding: Uses of Personal Branding for Career Development and Success. California Polytechnic State University, San Luis Obispo.
Holmberg, I. and Strannegård, L. (2015), 'Students’ Self-Branding in a Swedish Business School', International Studies Of Management & Organization. 45, 2, pp. 180-192.
Hubert, K. (2008), A New Blueprint for Powerful and Authentic Personal Branding. Performance Improvement, 47(6), 34-37.
Karreman, D ., Rylander.A (2007), Managing Meaning through Branding – The Case of a Consulting Firm, Organization Studies, 29(1): 103-125.
Karaduman.I (2013), The effect of social media on personal branding efforts of top level executives., 9th International Strategic Management onference. Procedia - Social and Behavioral Sciences 99 ( 2013 ) 465 – 473.
Lerno,S.(2016).
Effectofsocialprospecting,employee advocacy,personalbranding,andsocialCRMonsocialsellinginaB2Bsetting. Manuscript submitted for publication(in Press), available at:
https://lib.ugent.be/catalog/rug01:002273568
Legge, K (2002), On Knowledge, Business Consultants and the Selling of Total Quality Management, in Timothy Clark and Robin Fincham (eds.) Critical Consulting: New Perspectives on the Management Advice Industry. Oxford and Malden: Blackwell.
Luca.F.A., Ioan. C. A., Sasu. C (2015), The importance of the professional personal brand. The doctors`personal brand. 7th International Conference on Globalization and Higher Education in Economics and Business Administration, GEBA 2013, Procedia Economics and Finance 20 . pp 350 – 357.
McKenna, Christopher D. (2006), The World’s Newest Profession: Management Consulting in the Twentieth Century. Cambridge: Cambridge University Press.
Morgan,M. (2011), Personal Branding:Create your Value Proposition.Strategic Finance journal, 3(6), 65-77.
Philbrick, Jodi L, Cleveland, Ana D (2016), Personal Branding: Building Your Pathway to Professional Success Personal Branding: Building Your Pathway to Professional Success ", Medical Reference Services Quarterly, )34)2: 181-189.
Rampersad, H. (2009). Authentic Personal Branding: A New Blueprint for Building and Allligning a powerful Leadership Brand, Charlotte, NC, Information Age Publishing Inc.US.
Schawbel,D. (2009). Build a Powerful Brand to Achieve Career Success. New York: Kaplan.
Shepherd, I. D. H. (2005), From Cattle and Coke to Charlie: Meeting the challenge of selfmarketing and personal branding. Journal of Marketing Management. 21 (5-6), pp. 589-606.